onsdag 9 mars 2011

lite klokare och lite visare

Redan onsdag! Den här veckan hade verkligen raketfart. Det har varit en trevlig vecka med födelsedagsfika igår med bästa familjen från sst.

Till lunch var jag och bästa kollegan C och åt sushi och vi hann gå ett litet varv på stan så jag hann shoppa lite fler fina sommarskor. Sådan där med kilklack vill jag ha varje år men är alltid ute i sista minuten så de är slut i storlek - men inte i år!

Jag måste bara visa den här killen... Så här nöjd är man när man har stulit räkor från diskbänken och vägrat släppa räkskrället och heller offrat både liv och heder till förmån för en räka. 1-0 mellan katten och maken....

Titta vilka fina presenter jag fick av bästa familjen på sst. Jag lovar att de ska hänga i den där gården med två dörrar, ett par hästar, några får och så klart En Baklastare. (Jag fårr lära mig på jobbet att en Tornedalsman är inte riktigt lycklig förrän han har fått en baklastare) Just det exemplar jag har verkar ha kärat ner sig i en fjordinghäst vid namn Henning så jag vet inte om det kanske är en traktor för höbalar som står lite högre i kurs där... Hmm det blir nog mitt jobb att dra in lite pengar på stora lilla myndigheten.. stallet är ju inte min grej..

Imorgon ska jag visa min superfina present från bästa mannen! Den har äntligen kommit från Skottland och står på posten och väntar på mig..
kram alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar