söndag 29 maj 2011

Några LO

Jag har lagt i en överväxel för att komma någon vart med storbrudens fotoalbum. Här kommer några LO som kanske kan vara till inspiration.

Material: Papper från något Tradera-inrop från bästa mannen, puncinella runt fotot, hårlocken hade jag i håret när vi gifte oss, stora brads från Panduro, text med dymo och Ariel med rub ons från Panduro.



Material: Papper från samma Tradera-inrop. Organzaband från sybehörsaffären (det som är kvar av bandet till C:s dopklänning) på bandet bokstäver stansade med cuttlebugen, zigzag-band från Dunkan i Mönsterås, Pappersblommor från gömmorna och halvsten från Panduro



Fotat genom plastfickan i albumet - därför dassig kvalité. Material: grön cardstock, rosa papper från gömmorna. Kanten är stansad med edgepuch från Martha Stewart. Svirlarna är ritade på cardstock och utskuren med kniv och därefter embossade. Knappar och fjärilar från gömmorna och texten är stickers från gömmorna.



Material: Lila papper från Claes Olsson där jag skurit ut mitten. Det vita pappert är mellanpappret från albumet. Wellpapp från något fint paket någon gång :-), tag från panduro och band från mommo, bokstavsstämplar från Claes Olsson, spets från Blomsterlandet. Pappersblommor som jag embossat(den vita) och färgat med promarket och embossat (den bruna) brads från panduro. Fotona har jag ruggat med en sax.


Hoppas det kan vara till någon pysselinspiration!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar