måndag 1 augusti 2011

lite fynd i nya tider

Idag är det 1 augusti - är det slutet på sommaren?

Nu är ljuvlig semester slut och ny termin tar vid. För oss innebär det en ny tid när stortjejen ska börja sexårs och vi, i alla fall för en tid, inte har några extra barn i huset.

I lördags var vi en sväng till Piteå för loppis och en och annan karuselltur på Piteå dansar och ler. Några loppisfynd blev det inte men jag hann slinka in en sväng på fina butiken Handkraft. Här har man kurser i betonggjutning och annat spännande. Själv fyndade jag lite papper och andra pysselsaker.


lila och rosa cardstock, mönstrat papper frpn Magnolia, Inkido, BoBunny, Making Memories, BoBunny och två stycker graphic 45. Bandet är Tilda från Panduro och de fina fickorna är från scotts.

Min stortjej på väg till skolan

Hon hoppade upp med leende på läpparna och var snabb som vinden på väg till skolan. Vi fick på nåder följa med in och lämna av henne och efter tio minuter skickade hon hem mig och lillsyrran. Vi får väl se vad hon har att säga i eftermiddag.

Några fyndrosor i fina kannan från miljögården som jag fått av världens bästa svärmor i födelsedagspresent för ett par år sedan.


Ha en trevlig måndag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar