söndag 30 juni 2013

post nubila phoebus

efter regn kommer solsken

Idag var en sån där dag när allt gick så långsamt. Regnet öste ner och vi kände oss nog som Sigge allihop. Jag försökte förena nytta med nöje och försökte mig på lite pysselinspiration.


Via pinterest såg jag ett så häftigt  boxkort hos tesa pysslar 
jag var tvungen att prova själv. Det var lite pilligt och jag fick se om 
videon ett par gånger för att få till det, men här är i alla fall resultatet. 



Ett chokladkort hann jag också med. Detta samtidigt som jag lyssnade på 
Carolina Gynnings sommarprat från häromdagen.


Insidan och chokladbitarna :-)


lagom till Kristian Gidlunds fantastiska sommarprogram sprack himlen upp och solen visade sig. 
Vi hann med ett snabbt dopp innan det blev kväll även hos oss.

Hoppas ni får en bra söndagskväll. För oss återstår ett par veckors jobb innan det är dags för ledighet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar