söndag 15 september 2013

Love is in the air

Det är inte alltid de stora åthävorna som är de viktigaste för att känna sig älskad och uppskattad. För mig är det när bästa maken gör ett telefonställ eller omvandlar mina tokiga idéer till något genomförbart, eller som idag, kommer med rosor en helt vanlig söndag.


Hos oss är söndagar stressiga dagar. Vi kastar oss mellan scouter och stallet. Idag fick vi dessutom peta in lite miljögårdsarbete i det hela. Jag och lilla S fick en stund för oss själva och jag han sätta mig i pysselrummet utan att det invaderades av fler pysselsugna.

Jag fick äntligen färdigt min chokladkartong som jag värkt fram hela veckan. Det är en present till någon som gjort spännande saker i sitt liv. Tyvärr är detta liv numera långt bort härifrån och det medför stor saknad för oss. Desto bättre anledning att skicka något gott och trevligt med posten.

Jag har utgått från en noblesskartong och tagit ut plastlådan och gjort en ny kartong till den. 


Fästanordning i form av en halv tryckknapp och elastiskt snöre


Närbild på framsidan


Det mumsiga innehållet

En liten hälsning under chokladen



1 kommentar:

  1. Åh vilken fin ask. Super trevlig blogg. Älskar hösten, färgerna och myset. Och du bjuder verkligen in i det.

    SvaraRadera