måndag 23 september 2013

rossel i rören och sist på bollen

Huga huga jag håller på att bli sjuk. Den eländiga förkylningsbacillen har slagit klorna i mig och hela dagen har jag gått omkring i dimma - mer eller mindre bokstavligt.

Jag ska försöka kurera mig med en stor kopp chaite. Jag är ingen tedrickare och det här är ett av få teer som jag faktiskt kan bli sugen på. En klick honung i det och så får vi lita på placeboeffekten.

Ibland är jag verkligen sist på bollen. Detta kan såklart bero på min totala avsaknad av bollkänsla. I det här fallet är inte en bollen rund, men inte ens det hjälpte. Alla ni som gillar nagellack vet ju säkert redan det här men jag säger det i alla fall. KOLLA VILKEN FANTASTISK GREJ!!

Man stoppar in sitt nagellacksflagiga finger i burken (som är full med skumgummi), vrider lite grann och som genom trolleri är allt nagellack borta - utan den där torra fnasiga känslan man kan få med vanlig remover.


Nu är det bara 10 000 kronorsfrågan - hur får man in tårna i burken??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar