måndag 25 november 2013

Hopp och tillit

Ibland har man kroppen ut-och-in. Känslorna far omkring som en galen häsflock. Min resa mot att vara vuxen på riktigt (ta körkort) tog idag ett jättekliv. Jag klarade teoriprovet - tung utandning.

I allt detta turbulenta köpte jag boken jag sökt ett tag. Boken är protokoll från tisdagsträffarna med grymma tanter i Grubbnädudden. -vilka pantertanter och vilken kraft!
Där pennans spets är ligger vår stuga. Mitt i kartan av alla underbara tanter. Vilket kap vi har gjort.


Nu sitter jag med samma galopperande känslor och tittar på sommarpratarna. Hmm lär gå åt några näsdukar nu :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till att ha klarat teoriprovet!!! =D
    Vad roligt med en bok som handlar om någon som bor i din närhet. Pantertanter brukar ha mkt spännande att berätta...

    Ha det så bra! =)
    Kram

    SvaraRadera