söndag 15 december 2013

Nu är tredje ljuset tänt

Ja så är det ju. Hur står det till med julstämningen? Här känns det som om jag skulle behöva en vecka till för att hinna med alla "jag ska bara". Vädret ja det har bjudit på det mesta den här veckan. Efter regn, blåst och tö kom det ett par centimeter snö igår. Vi håller tummarna för att det ligger kvar fram till jul. Det blir ju liksom lite mer jul när världen är inbäddad i ett vitt duntäcke.

Här är några bilder från stugan i snötäcke







Hoppsan här ligger några snören och väntar på att jag ska komma till skott med paketinslagningen.


Jag har pinnar massor med fantastiska paket på pinterest. 
Nu gäller det bara att komma till skott med sina egna också :-)


2 kommentarer:

  1. Det blir ju så mkt mysigare med snö! =) Här var snön bara på besök ett par dagar, sen försvann den... =( Vad fint ni bor o vilka härliga snören du har. Såna ska jag nog införskaffa till nästa år. =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Pinterest e ju livsfarligt att gå in på... man får alldeles för mkt ideer där och upptäcker snart att man skulle behöva mer tid ist för mer ideer ;) Kram

    SvaraRadera