torsdag 13 februari 2014

Min vecka i bilder

En del veckor rusar fram som tåget. Det här har verkligen varit en sån. Kacklet har varit på topp och jag har fått stanna upp och andas många gånger! Men inte ens det mörkaste mörker är utan ljus. Jag byter fokus och lyfter fram min veckas höjdpunkter!!


Jag hittade såå fina mustascher till mina bokslukare! Lycka!


Ett beställningskort har jag värkt fram. Det blev uppskattat och då är jag nöjd.


Jag har varit på kalas och tog med mig den här fina korren. Jag vill ha en jag också!


Fina vänner måste ju få fina paket. Ugglor på det ena och en ödla i Paris på det andra.


En tallrik sushi kan rädda även den mest hopplösa dagen!


Jag vann en pysselutmaning på Facebook med den här godingen.

Allt medan jag har lyssnat på den mest fantastiska boken om Elsa (Min mormor hälsar och säger förlåt) med tårarna strömmande ner för kinderna. Och ja jag ska också börja ha en röd tuschpenna i jackfickan!


Imorgon mina vänner är det fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar