torsdag 31 juli 2014

fyndigt!

Jag har ju sagt det  förut och jag säger det igen, jag har världens absolut bästa man!

Idag kom han hem med den här renoverade pallen! Den har tidigare stått i en skolan och var väl märkt med Birgitte. Den var så sliten och trasig att den inte gick att använda i originalskick. 


Nu bor den hos mig o svart och vitt nyskick! En himla fiffig pall faktiskt.

När han ändå höll på fick den 70-tals bruna krukan nytt, svart, liv.
Mycket snyggare måste jag säga.


Jag har också fyndat idag! Ett besök på ICA Maxi ledde till en punch för 15 (!) kr och 
75 cardstock för 200 kr. Det tycker jag är ett fynd. På tal om det vill jag tipsa om att pysselmyran har utförsäljning på hela sortimentet. 50 % rabatt på allt. Ja det gick bra att fynda där också :-)



Om ni, som jag, gillar stämplar kan jag tipsa om att det finns flera sidor på facebook där man kan köpa och sälja begagnade stämplar. Om man vill ge sig in i kommersen underlättar det om man har swish. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar