onsdag 30 juli 2014

skafferi

Hej alla fina! Vilken fantastisk sommar det blev. Den är ju så varm och bedövande att man inte orkar någonting. Jag har äntligen gått på semester! Jag gick ut hårt och röjde ur garderoben och tog tag i skafferiet. Det är en ynnest att ha ett sådant. Vårt är en ombyggd toalett - det gör sig betydligt bättre som skafferi än det gjorde sig som toa.


Var sak på sin plats. Jag sydde draperier till nedersta hyllan.
 Därunder finns allt som gör att det ser rörigt ut.
 Köksmaskiner, drickor, proteinpulver och sånt.

På väggen en list med krokar för silar, vispar och andra nyttigheter


Lite hyllspets och torkad mynta 


Ha nu en skön onsdag! Jag har utlovat heldag i pysselrummet så jag antar
 att det ä här jag kommer att tillbringa resten av dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar