torsdag 11 juni 2015

student och presenttider

Ja det är studentens lyckliga dar. Man kan väl i och för sig önska sig lite mer värme i dessa lyckliga dar men va fasen man får vara nöjd med det lilla. Jag har roat mig med lite beställningskort och dito presenter.


Det blommiga pappret från NK och det vaxade pappret från Granit. Tårtpapper från Handplockat och chokladbit från lagerhaus.


Blinget på det blommiga paketet är resterna av ett trasigt smycke :-)




Jag har en liten samling av trasiga smycken, tandläkargrodor och kinderägg-leksaker. De är alla utmärkta att förgylla presenter med.


Kortet som hör till beställningspaktet :-) 
Äntligen fick jag användning av min felköpta studentälva.

Å så lite kameralek i nyhuset. 
Himla trevligt med djupa fönstersmygar och grönt landskap utanför fönstret.



Ha det gott alla fina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar